HOE BESTEL IK TICKETS VIA GUTS?
De tickets worden uitsluitend verkocht via GUTS, een ticketsysteem dat zich specialiseert in veilige mobiele tickets. Kijk voor meer informatie over GUTS en de ticketverkoop op support.guts.tickets.
Je hebt nodig:
Waarom een telefoon waarmee ik een SMS kan ontvangen?
De tickets van GUTS worden gekoppeld aan je telefoonnummer. Je logt in met je telefoonnummer, en daarbij ontvang je een SMS.
Ook zonder smartphone kan je tickets kopen. Dat gaat dan via de computer en een (mobiele) telefoon. Zolang je de mogelijkheid hebt om een SMS te ontvangen zit je goed. Om een account aan te maken of in te loggen ontvang je namelijk een verificatiecode per SMS.
Lees hier wat je precies nodig hebt om tickets te kopen.
WAAR KAN IK MIJN TICKETS TERUGVINDEN?
Je tickets staan in je GUTS-account. Dit is trouwens ook de enige plek waar ze bewaard worden. Het is niet mogelijk om de tickets te downloaden, op te slaan of te printen.
Het makkelijkste is om je tickets te bekijken via de GUTS-app. Hier kan je de tickets bekijken, gebruiken, delen met vrienden en je tickets verkopen als je er toch niet heen kunt. Mocht het niet lukken om de tickets op je telefoon te openen, neem dan op de avond van het evenement dezelfde telefoon mee waarmee je de tickets ook hebt gekocht/geregistreerd en je legitimatie, dan kan de Tweetakt kaartverkoopmedewerker je ter plekke helpen.
Let op: De tickets zijn enkel zichtbaar als je inlogt met het telefoonnummer dat je hebt gebruikt om de tickets te kopen. Deze vind je terug in je bevestigingsmail.
Heb je betaald en kan je geen tickets vinden? Neem dan contact met GUTS op.
IK HEB GEEN BEVESTIGINGSMAIL ONTVANGEN
Controleer allereerst je spam-box, het kan gebeuren dat onze e-mail hierin terecht is gekomen.
Het kan zijn dat je een spelfout hebt gemaakt in je e-mailadres. Dit kan je controleren door in te loggen via app.guts.tickets en op ‘jouw profiel’ te klikken. Je kan je e-mailadres dan zelf aanpassen en zal alle toekomstige e-mails op het aangepaste adres ontvangen.
Dan heb je natuurlijk nog steeds de bevestigingsmail niet ontvangen, maar geen zorgen. Hier alvast de belangrijkste informatie:
Je tickets worden veilig online bewaard in je GUTS-account, welke je bij binnenkomst op je mobiele telefoon moet openen. Open je tickets tijdig op je mobiel, om lange wachtrijen te voorkomen. Je kan je tickets altijd via app.guts.tickets of de GUTS app vinden.
Mocht je het niet vertrouwen of voor de zekerheid nog even iets willen checken, neem dan contact met GUTS op.
KAN IK MIJN TICKETS PRINTEN?
Nee, het is niet mogelijk om de tickets te printen of een print screen te maken van je tickets.
GUTS-tickets zijn beveiligd tegen woekerprijzen en fraude. De instellingen van onze tickets worden online vastgelegd, zodat het ticket altijd dezelfde prijs behoudt en nooit meer dan één eigenaar heeft. Als je de tickets zou kunnen printen, kunnen deze als nog doorverkocht worden voor hogere prijzen.
Hoe open ik mijn tickets?
In dit artikel kan je lezen hoe je je tickets kunt openen.
Hoe geef ik mijn tickets weg?
Je kunt de tickets met anderen delen of aan iemand anders geven, zonder dat je de tickets hoeft te printen: lees hier hoe delen werkt.
Ik heb geen smartphone, en nu?
Mocht het niet lukken om de tickets op je telefoon te openen, neem dan op de avond van het evenement dezelfde telefoon mee waarmee je de tickets ook hebt gekocht/geregistreerd en je legitimatie, dan kan de scanmedewerker van Tweetakt je ter plekke helpen.
WAAROM STAAT ER EEN SLOTJE OP MIJN TICKET?
Tot aan de dag van het evenement staat elk ticket ‘op slot’. Zo ben jij er zeker van dat de tickets niet valselijk worden doorverkocht, gedupliceerd of van prijs veranderen.
Enkele uren voor het evenement gaat de versleuteling automatisch van elk ticket af zodat je de tickets kunt laten scannen bij de entree. Uiteraard zijn de tickets ook die dag nog steeds beveiligd!
Als het slotje is verdwenen, zie je een QR-code. Bij GUTS ontvang je 1 QR-code per order, hier kunnen dus meerdere tickets onder vallen. Dit zorgt ervoor dat we bij de toegangscontrole maar 1 keer hoeven te scannen per ‘groep’ of bestelling. Op deze manier houden we de rijen zo kort en snel mogelijk.
Komen jullie niet tegelijk binnen?
Deel dan je tickets vooraf via onze app, beschikbaar voor Android en iOS. Bij het delen gebruik je een andere QR code, dus dit kan ook al als de tickets nog op slot zitten!
IK HEB EEN NIEUW TELEFOONNUMMER, WAT NU?
Het kan natuurlijk voorkomen dat je een nieuw telefoonnummer krijgt en hierdoor je tickets niet meer kunt bekijken.
Je kunt je tickets in dat geval van tevoren met iemand anders delen, zodat je zeker weet dat je nog bij je tickets kan. Lees hier hoe delen werkt.
Heb je je nummer al ingeleverd? Dan zal GUTS je account moeten aanpassen. Om fraude te voorkomen vragen wij een officieel bewijs van je nummerwijziging en het contract/bewijs van je vorige nummer.
Het is voor GUTS belangrijk je 06-nummer en je naam op deze bewijzen te zien.
Stuur deze gegevens zo snel mogelijk naar GUTS toe, zodat ze je snel kunnen helpen. Na ontvangst van deze documenten zorgen ervoor dat jouw tickets over worden gezet en bereikbaar zijn via je nieuwe mobiele nummer!
KAN IK EEN FACTUUR OF BTW-SPECIFICATIE OPVRAGEN?
Je krijgt standaard vanuit GUTS in je emailbevestiging een opbouw van je ticketprijs. We rekenen 9% BTW voor de tickets.
Wil je toch graag een factuur? Neem dan contact op met facturen@tweetakt.nl
KAN IK MIJN TICKETS ANNULEREN?
Reeds gekochte tickets kunnen niet geannuleerd worden. Het is wel mogelijk om ze via GUTS te koop aan te bieden. Je kunt je tickets ook cadeau geven aan iemand.
Mocht je de tickets niet kunnen/willen verkopen, maar wel je plaatsje willen vrijgeven zodat deze weer vrijkomt voor een andere bezoeker, mail dan met het kaartverkoopteam van Tweetakt op kaartverkoop@tweetakt.nl
IK HEB EEN ANDERE VRAAG OVER TICKETS
Neem een kijkje op de support pagina van GUTS (GET Protocol (guts.tickets) of neem contact op met GUTS via support.guts.tickets.
Met inhoudelijke vragen over het programma, praktische vragen over het festival of met vragen vlak voor aanvang van de voorstellingen kun je bij het kaartverkoopteam van Tweetakt terecht: kaartverkoop@tweetakt.nl
Vragen over Passe-Partout vindt je hier.